Polityka Jakości ISO
POLITYKA JAKOŚCI
Polityka jakości firmy Dr Höhn Sp. z o.o. wynika z przyjętej w Organizacji strategii utrzymania i doskonalenia wysokiego poziomu jakości w zakresie produkcji wyrobów wykonanych z laminatu, głównie nadbudów do samochodów typu „pick-up”. Celem Polityki jakości naszej Firmy, jest osiągnięcie zadowolenia Klientów oraz systematyczne prace nad doskonaleniem funkcjonowania Organizacji, a także wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.
Zobowiązujemy się, że swoje cele będziemy realizować poprzez:
- świadczenie usług zgodnie z wymaganiami prawnymi
- partnerskie podejście do wszystkich zainteresowanych stron
- zaangażowanie Dyrekcji i Pracowników, którzy współtworzą i utrzymują wdrożony w Firmie System Zarządzania Jakością
- planowanie i wdrażanie działań uwzględniających ryzyka i szanse
- zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji celów
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji i kompetencji Pracowników,
- współprace z dostawcami, którzy spełniają nasze wymagania
- umacnianie wizerunku naszej Firmy jako partnera wiarygodnego i terminowego
- określenie i monitorowanie celów jakościowych
- ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z
- wymaganiami normy ISO 9001:2015
Polityka jakości jest zakomunikowana Pracownikom Organizacji i dostępna dla wszystkich stron zainteresowanych.
Dyrektor Zarządzający
Dr Höhn Sp. z o.o.
OSTRÓDA, 29.XI.2021 Kamil Macidłowski