Strona główna

The Best Quality

0

Dodaj elementy do zamówienia

Dodaj
+48 89 646 13 23

Historia Road Ranger®

1970

Założenie firmy Dr. Höhn – GT Styling przez Dr. Rolanda Höhn. Firma produkowała układy wydechowe do aut Formuły 1 oraz zabudowy serwisowe aut typu pickup i zabudowy kempingowe na bazie pojazdów VW T3 oraz VW T4.

Powstało zastrzeżone logo marki Road Ranger®.

1980

Utworzenie firmy Dr. Höhn GmbH w Ingelfingen/Niemcy.

1990

Powstanie spółki handlowej Road Ranger GmbH und Co KG odpowiedzialnej za rozwój sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej. Powołanie przedsiębiorstwa Dr Höhn Sp. z o.o. w Ostródzie jako firmy wchodzącej w skład grupy, odpowiedzialnej w tamtym czasie za wykonanie i jakość tylko dwóch procesów produkcyjnych: lakierowania oraz montażu zabudów kempingowych; Uruchomienie w ostródzkiej fabryce linii produkcyjnej nadbudów hardtop. Pod koniec lat 90-tych miał miejsce jeden z pierwszych kluczowych momentów w firmie, tj. podpisanie kontraktu z Mitsubishi Motors Europe na dostawę oryginalnych zabudów hardop do modelu Mitsubishi L200.

2006

W wyniku zmiany modelowej Mitsubishi L200, w ramach kontynuacji kontraktu z europejską centralą Mitsubishi, powstaje nowy model nadbudowy oryginalnej o nazwie DH02/DH03. W tym samym roku na prośbę europejskiej centrali Nissan Europe rozpoczynamy projekt wykonania nowego hardopa, co zwieńczone zostaje sukcesem jakim było podpisanie wieloletniego kontraktu z Nissan Europe na dostawę oryginalnych zabudów typu hardtop do auta Nissan Navara D40.

2008

Powołanie przedsiębiorstwa MKT Car Technik Sp. z o.o. jako firmy handlowej odpowiedzialnej za dystrybucję produktów marki Road Ranger®.        

2008 2009

Te dwa lata, w związku z rozprzestrzeniającym się kryzysem światowym, który dotkliwie dotknął branżę motoryzacyjną, doświadczyły również naszą grupę. Dzięki zaangażowaniu i lojalności naszych pracowników, udało nam się przetrwać ten ciężki okres. Co więcej, te dwa lata okazały się przełomowe dla naszego procesu produkcyjnego, ponieważ wprowadziliśmy wiele innowacyjnych rozwiązań i zasad funkcjonowania naszej fabryki, zgodnych z najnowszymi światowymi normami, które obowiązują do dziś.

Podpisanie kontraktu z Isuzu Benelux S.A. na dostawę akcesoriów do modelu D-Max.

2010

Prezentujemy produkty marki Road Ranger na największych targach samochodów użytkowych IAA w Hanowerze. Przedstawiliśmy cztery zabudowy specjalne wykonane na VW Amarok, który właśnie na tych targach miał swoją premierę.

Powstaje nowa hala produkcyjna 1100 m2.

2011

Kolejny krok w kierunku rozwoju technologicznego procesu naszej fabryki, wdrożenie modułów projektowania 3D oraz frezowania CAM z użyciem pierwszego w naszej firmie robota Motoman, co w efekcie uniezależniło nas od usług firm zewnętrznych i przyspieszyło wykonanie nowych produktów o 230%.

Podpisanie kontraktu z centralą Nissan Sales Central & Eastern Europe na dostawę akcesoriów do modelu Navara.

Powstaje nowa hala 1600 m2.

2012

Kolejna edycja targów IAA w Hanowerze, gdzie prezentujemy osiem wersji zabudów na samochodach Isuzu D-Max, Mitsubishi L200, Nissan Navara, Vokswagen Amarok.

Podpisanie kontraktu z Ford Polska na dostawy akcesoriów do modelu Ranger.

Otrzymujemy certyfikat Premium Partner dla marki Volkswagen.

2013

Poszerzenie parku maszyn o obrabiarkę CNC 5-osiową. Decyzją zarządu fabryka zaczyna oferować szerokiej gamy usługi dla odbiorców zewnętrznych, w ich zakres wchodzą m.in. frezowanie, flokowanie, lakierowanie, laminowanie, termoformowanie, budowa form.

2014

Spełniliśmy wszystkie warunki producenta oryginalnych akcesoriów marki Volkswagen, następstwem czego był nowy projekt nadbudowy VW DC RH04.

Po raz kolejny bierzemy udział w targach IAA w Hanowerze.

2015 2016

Park maszyn powiększa się o kolejną obrabiarkę CNC, która pozwala na zwiększenie wydajności fabryki. Powstaje nowa hala 1800 m2. Ten rok zapoczątkował również dużą ilość pracy działu konstrukcyjno-technologicznego, ze względu na pojawienie się w latach 2015/2016 nowych modeli samochodów pickup: Volkswagen Amarok, Nissan Navara NP300, Ford Ranger, Toyota Hilux Revo, Mitsubishi L200. Wprowadzenie do wszystkich nowych modeli hardtopów klapy tylnej składającej się ze szkła osadzonego w ramce z termoformowanego ABS’u, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia szyby podczas użytkowania.

2018

Podpisany kontrakt z Volkswagen BUS na dostawę hardtopów na linię produkcyjną pojazdu Volkswagen Amarok.