Strona główna

The Best Quality

0

Dodaj elementy do zamówienia

Dodaj
logo EU logo EU
+48 89 646 13 23

Fabryka zajmuje się produkcją elementów z laminatu poliestrowego oraz termoformowanych tworzyw sztucznych. Rdzeniem produkcji są zabudowy hardtop do samochodów pickup.

Zatrudnienie utrzymuje się na poziomie 180 pracowników, a roczna wydajność produkcji z pominięciem zamówień dla partnerów zewnętrznych wynosi ponad 12.000 hardtopów pracując w systemie jednozmianowym.

 

 

 

 

 

 

Fabryka podzielona jest na cztery główne wydziały, każdy z osobną kontrolą jakości:

Proces produkcji hardtopów Road Ranger

Wydział laminowania

Do produkcji stosuje się w coraz mniejszym stopniu laminowanie ręczne oraz w większym stopniu laminowanie w technologii RTM light (Resin Transfer Molding light), czyli formowanie podciśnieniowe.

Wydział obróbki powierzchni

Hardtopy poddawane są maszynowej obróbce otworów okiennych oraz krawędzi. Odbywa się to za pomocą maszyn CNC 5D – jest to pierwsza faza obróbki. Po dodatkowym wklejeniu kątowników oraz wzmocnień pod zawiasy skorupa nadbudowy przygotowywana jest do podkładowania, nakładany jest podkład, po wygrzaniu którego następuje obróbka podkładu i przygotowanie do lakierowania.

Wydział lakierni

Nadbudowy lakierowane są w kolor nadwozia auta. Zarówno podkład, jak też lakier dawkowane są za pomocą zautomatyzowanych urządzeń aplikujących, które dokonują ciągłej analizy mieszanki, a system sterowany jest komputerowo.

Wydział montażu i pakowania

Hardtopy posadowione są na stelażach o wymiarach dokładnie takich samych jak skrzynie ładunkowe samochodów pickup poszczególnych marek i instalowane są wszystkie elementy nadbudowy zgodnie ze specyfikacją zamówienia, m.in. wyposażenie wnętrza, światła robocze, relingi, oraz okna i klapy, które składane są w całość na podwydziale do tego przeznaczonym. Na ostatnim etapie produkcji hardtopy są zabezpieczane i pakowane zgodnie z wytycznymi, tak aby produkt dojechał do klienta nieuszkodzony. Stąd gotowe do wysłania hardtopy trafiają do magazynu, gdzie czekają maksymalnie 48h na załadunek.

Kontrola jakości

Na każdym wydziale kontrolerzy sprawdzają jakość wykonanych prac i dopiero po ich akceptacji półprodukty zostają przekazane do kolejnego wydziału produkcyjnego. Przed ostatecznym spakowaniem dział jakości testuje wszystkie elementy mechaniczne oraz elektroniczne, jak również sprawdza gotowy produkt od strony wizualnej. Po kontroli produkt zostaje sfotografowany i zwolniony do pakowania.